شبیه ساز فن نسخه 2

شبیه ساز فن نسخه 2

مدل: (V2)
وضعیت: ناموجود
برند محصول: DGminer

 

برد الکترونیکی شبیه ساز فن برای انواع دستگاه های S9,S9i, A3,X3, M3, L3 , D3 , A9 , T9 , GPU , S11,S15,S17,S19, T17, و سایر محصولات ماینر نظیر T2T و Whatsminer توسط دیجی ماینر طراحی و ساخته شده است. به کمک این شبیه ساز فن میتوان فن های ماینر را جدا نموده و از Blower فن حلوزونی یا سانتریفیوژ و یا Mineral Oil به راحتی برای خنک کاری ماینر استفاده نمود. طراحی برد شبیه ساز فن دستگاه های ماینر، مطابق با نیاز های برد کنترلر ماینر انجام شده و پس از شبیه سازی و تست های آزمایشگاهی، توسط دیجی ماینر ساخته شده و با افتخار تولید ایران است. خروجی سیمولاتور های فن دیجی ماینر Open Collectro  یا High Impedance بوده ولتاژ خود را کاملا با سطح ولتاژ ماینر تطبیق میدهد و هیچ گونه آسیبی از این طریق به ماینر وارد نخواهد شد. دسته سیم شبیه ساز با توجه به نوع ماینر قابل تغییر میباشد. اما به صورت پیش فرض برای ماینر های ساخت Bitmain در انبار موجود میباشد. سایر ماینر ها با سوکت های فن مختلف را قبل از سفارش استعلام فرمایید.

 

 

در فیلم های زیر میتوانید نحوه نصب یک سیمولاتور فن ( نسخه 2 ) را بر روی دستگاه ماینر که فن های ان از آن جدا شده مشاهده کنید.  سیمولاتور فن برای دستگاه هایی با سوکت فن 4 پین و6 پین قابل ارایه میباشد.

 

 

دیجی ماینر مشاور و متخصص تجهیزات استخراج ارز های دیجیتال

ما را در صفحات اجتماعی زیر دنبال کنید.

 

 

                 

 

 

سایر محصولات مرتبط با این محصول
مقالات مرتبط با محصول
چگونه برای بی صدا کردن ماینر از فن حلزونی و پانل روکشدار کچی ( کناف) استفاده نماییم؟ 9 دی 1399 5451

در این روش ماینر توسط یک یا دو عدد فن سانتریفیوژ که هوای آن ها توسط یک باکس با پانل روکش دار کچی ( کناف) به داخل ماینر ومنبع تغذیه ماینر هدایت میشود بی صدا و خنک میشود.

ادامه مطلب...
کدام فن ماینینگ بیشتر دمای هش بورد های ماینر را کاهش میدهد؟ 2 دی 1399 3870

فن های خنک کننده ماینر، نقش حیاتی در تداوم عملکرد و طول عمر ماینر دارند. در این مقاله با تکیه بر دینامیک سیالات محاسباتی توضیح خواهیم داد که کدام فن برای خنک کردن هش بورد ها مناسبتر است.

ادامه مطلب...
آیا باد گرفتن فن دستگاه انتماینر و ایجاد حالت ژنراتوری برای موتور فن که به  برد کنترلر متصل است میتواند مضر باشد وسبب آسیب دیدگی ماینر میشود؟ 23 بهمن 1397 12465

​​ ​​فن دستگاه های ماینر یکی از حیاتی ترین اجزای آن به منظور تثبیت عملکرد و خنک کاری ماینر به حساب میآید و در دوره های زمانی منظمی باید تمیز کاری شود. آیا باد گرفتن فن درحالتی که به ماینر متصل است و ایجاد حالت ژنراتور و القای ولتاژ در موتور فن برای کنترلر ماینر مضر است؟

ادامه مطلب...
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×