فریمور ایسیک بوست Antminer T17/Plsu

فریمور ایسیک بوست Antminer T17/Plsu

مدل: (T17 990712)
وضعیت: موجود
برند محصول: DGminer
قیمت:  
250,000ريال

 

اورکلاکینگ دستگاه های Antminer به همراه استفاده از فن آوری هایی نظیر AsicBoost به همراه UnderVolting  علاوه بر افزایش کارایی و هش خروجی دستگاه های ماینر سبب کاهش حرارت تولید و مصرف انرژی الکتریکی آنها میگردد. در بسیاری از موارد شرکت های سازنده با قرار دادن قفل های نرم افزاری مانع از دسترسی کاربران به تنظیمات ولتاژ و فرکانس محصولات خود میشوند تا با بازار گردانی قیمت بالاتری را برای محصولات خود ارایه نمایند. این سیاست فروش در بسیاری از محصولات Intel , AMD , Nvidia دیده میشود. شرکت Bitmain  نیز همین برنامه کاری را پیش روی دارد. آزمایش های فنی و تجربی مختلف که توسط دیجی ماینر بر روی دستگاه های انتمایر انجام داده شده مشخص شده که در واقع فرقی بین محصول Antminer T17 40 TH  و نو Antminer T17 42TH وجود ندارد و تنها بیت مین از طریق قفل های نرم افزاری که بر روی آنها قرار داده است محصولات خود را با قیمت بیشتری میفروشد. در این مقاله روش اورکلاکینگ   Antminer T17 , S17 و نوع Plus و Pro از این محصولات شرح داده میشود تا بیشترین کارایی نسبت هزینه سرمایه گذاری برای کاربر آن حاصل شود.

 

فریمور سفارشی اوروکلاک ایسیک بوست دیجی ماینر به طور همزمان هم فرکانس و هم ولتاژ چیپ های ماینینگ را بهینه میکند. افزایش فرکانس سبب افزایش و بهبود کارایی چیپ های ماینینگ میشود اما از طرف کاهش ولتاژ تغذیه آنها سبب کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان آنها میگردد. پیدا کردن نقطه بهینه این دو پارامتر به شرایط مختلفی نیاز دارد که باید به صورت تجربی تا حصول بهترین نتیجه انجام شود. در ان فریمور این فرآیند توسط الگوریتم Chip auto tune به صورت تجربی انجام میشه تا بهترین نتیجه حاصل شود. در فلو چارت ذیل مراحل اورکلاکینگ دستگاه های ماینر انتماینر اس 17 و تی 17 توسط فریمور سفارشی دیجی ماینر ملاحظه میگردد.

 

 

در این روش ابتدا مقدار اورکلاکینگ پیش فرض توسط کاربر مشخص میشود. سپس الگوریتم بهینه سازی ابتدا حداقل ولتاژ قابل قبول منبع تغذیه را تشخص داده و سپس در یک حلقه تکرار از کمترین ولتاژ و با بیشترین فرکانس پایداری چیپ های مانینیگ را اندازه گیری میکند. نقطه ای که بیشترین پایداری چیپ ها حاصل میشود بهینه ترین حالت از نظر فرکانس مورد نظر و کمترین ولتاژ قابل قبول برای چیپ ها میباشد که ضمن افزایش خروجی هش ماینر سبب کاهش مصرف انرژی آن نیز میگردد.

 

فرآیند بهینه سازی انرژی و اورکلاکینگ ماینر شامل مراحل زیر است:

1-باز کردن قفل Signature lock

2- نصب فریمور سفارشی

3-اورکلاکینگ از طریق Chip auto tune

 

باز کردن قفل Signature lock

بیتمین در ویرایش جدید فریمور های خود قفل امنیتی با نام Signature lock  قرارداده است که  مانع از نصب فریمور های سفارشی نظیر ایسیک Asicboost  میگردد. به این منظور باید دستگاه از طریق SD و  فایل ایمج  بوت شده و سپس فریمور سفارشی نصب گردد. فریمور های اورجینال قدیمی مشکلی نداشته و به راحتی Upgrade میشود. فریمور های سفارشی امکانات خاص و قابلیت های متعدد اورکلاکینگ و کنترل ولتاژ و فن ها و امنکان استفاده از سیستم خنک کاری روغنی را برای دستگاه های ماینر فراهم میکنند. یکی از بهترین نوع آنها فریمور های ایسیک بوست دیجی ماینر برای دستگاه های انتماینر S9 , T9 plus است که به صورت مداول مورد تست و آزمایش و بهینه سازی قرار میگیرد و مجهز به آنتی ویروس قدرتمندی است که منابع از نفوذ هرگونه ویروس میگردد. حال الگوریتم همین فریمور برای دستگاه های سری جدید بیتمین Antminer T17 , S17 و مدل های Antminer S17 Plus , Pro  و Antminer T17 Pro , Plus ارایه گردیده است.

 

در ویدیوی زیر قفل نرم افزاری با نام  Signature lock  در زمانی که اقدام به نصب فریمور سفارشی جدید برروی دستگاه هایی که بر روی آنها فریمور های 2019 به بعد قرار گرفته است مشاهده میگردد.

 

 

قبل از باز کردن قفل دستگاه انتمایر از طریق SD Card به یک Micro SD Card که به درستی فرمت شده است نیاز دارید. همچنین به منظور استفاده از این فایل ریکاوری به یک miicro SD card با ظرفیت 2 گیگا بایت یا بالاتر نیازدارید.

 

 

گاهی برای فرمت کردن SD Card که قبلا بر روی آن ایمج های دیگری نصب شده است و به صورت متداول توسط ویندوز فرمت نمیشود استفاده از نرم افزار SD Card Formatter ضروری است. این نرم افزار هرگونه مشکل SD card را به منظور فرمت کردن بر طرف و آن را به صورت استاندارد فرمت میکند. در هنگام کار با آن مراقب انتخاب صحیح فلش یا SD Card خود باشید.نرم افزار SD Card Formatter را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید:

 

SD Card Formatter

 

 

بعد از فرمت کردن استاندارد SD Card به منظور حل مشکل قفل شدن فریمور برای دستگاه های با فریمور 2019 به بعد و همچنین دستگاه های ویروسی برای دستگاه های انتماینر تی 17 و اس 17 Antminer S17/Pro , T17 ،T17 Plus, S17 Plus ابتدا باید فایل فریمور ریکاوری که برروی SD Card نصب میگردد را از لینک های زیر دریافت نمایید. این فریمور ریکاوری برای Antminer T17 , Antminer S17 همزمان قابل استفاده است:

 

فریمور ریکاوری SD Card دستگاه های  Antminer S17/S17Pro , T17

 

فریمور ریکاوری SD Card دستگاه   Antminer S17 Plus

 

فریمور ریکاوری SD Card دستگاه   Antminer T17 Plus

بعد از دریافت فریمور ریکاوری فوق مراحل زیر را جهت کپی کردن فایل بر روی SD  و فلش کردن دستگاه تمام مدل ها ( معمولی و Plus , Pro )  انتمایر T17 / S17 انجام دهید:

 

نصب فریمور سفارشی

بعد از ریکاور شدن دستگاه ماینر در این مرحله قفل نرم افزاری Signature lock بر طرف شده است و میتوانید فریمور سفارشی دیجی ماینر را بر روی دستگاه نصب کنید. بعد از ریکاوری ماینر و روشن کردن مجدد ماینر  مدتی کمتر از 2 دقیقه طول میکشد تا فریمور ریکاوری بر روی دستگاه نصب گردید. در این مرحله آیپی دستگاه عوض میشود. حتما دوباره آیپی دستگاه را جستجو کنید. همچنین از کلید های میانبر Ctrl+F5  ( همزمان کلید های کنترل و اف 5 روی کیبرد را فشار دهید تا کش مرورگر اینترنت به روز رسانی شود.). به منظور شناسایی آپی جدید دستگاه از نرم افزار IP Reporter استفاده نمایید.

 

دریافت نرم افزار IP Reporter

 

 

سپس فایل فریمور سفارشی دستگاه های Antminer S17 , T17 و Antminer S17Pro  , Antminer T17 Plus و Antminer S17 Plus را از طریق لینک های زیر مطابق با دستگاه خود دریافت فرمایید:

 

فریمور اورکلاک و ایسیک بوست  Antminer S17/S17Pro  V990712

 

فریمور اورکلاک و ایسیک بوست  Antminer T17 V990712

 

فریمور اورکلاک و ایسیک بوست  Antminer T17 Plsu  V990712

 

فریمور اورکلاک و ایسیک بوست  Antminer S17 Plus V990712

 

به منظور نصب فریمور سفارشی دیجی ماینر مطابق با ویدیوی آموزشی زیر مراحل نصب را انجام دهید :

 

 

بعد از نصب فریمور دیجی ماینر برای انواع   S17 / T17 وارد منوی Miner Configuration  شوید. سپس  در منوی  General Settings میتوانید تنظیم استخر و ورکر ماینر را انجام دهید. هر دستگاه ماینر با توجه به سری ساخت نوع منبع تغذیه و طول عمر خازن ها و منبع تغذیه و خطای ساخت دارای ویژه گی های منحصر به فردی است. لذا هر دستگاه ماینر با دستگاه ماینر دیگر مشابه نیست و حدود مختلفی دارد. لذا  اورکلاکینگ به منظور کسب نتیجه بهتر در این فریمور به روش سعی و خطا انجام میشود. در بخش Mining profiles میتوانید دستگاه ماینر را با توجه به شرایط محیطی و کیفیت هش بورد ها و چیپ ها و منبع تغذیه اور کلاک کنید. برای شروع فرآیند Chip auto tune  در بخش Preset مقدار اورک کلاک دلخواه خود را انتخاب کنید و دکمه save را بزنید تا فرآیند اورکلاک با سعی و خطا شروع شود. این فرآیند حداقل 30 دقیقه طول میکشد.

 

 

 

این فریمور سفارشی میتواند توان پردازش دستگاه Antminer S17 را تا 85 تراهش بر ثانیه داخل خنک کننده روغنی و توان پردازشی Antminer T17 را تا 65 تراهش بر ثانیه داخل خنک کننده روغنی افزایش دهد. این فریمور مطابق با سایر فریمور های انتشار داده شده سفارشی دارای Devfee  به میزان %2.8 درصد میباشد که به زودی ویرایش جدید آن با Devfee کمتر ارایه میگردد. یکی از ویژه گی های منحصر به فرد این ورژن از فریمور های ایسیک بوست، انجام سریع مراحل تنظیم خودکار و همچنین افزایش محدوده ولتاژ قابل تغییر و از همه مهم تر تنظیم هش خروجی دستگاه به میزان حداکثر متناسب با دمای محیط است.

 

دیجی ماینر مشاور و متخصص تجهیزات استخراج ارز های دیجیتال

ما را در صفحات اجتماعی زیر دنبال کنید.

 

           

 

مقالات مرتبط با محصول
نصب فریمور ایسیک بوست Antminer T17 / S17 به منظور اورکلاک و کاهش مصرف برق 23 دی 1399 2627

در این مقاله مراحل نصب و تنظیم و راه اندازی فریمور سفارشی دستگاه های Antminer T17/S17 به منظور اورکلاک وکاهش مصرف برق تشریح شده است.

ادامه مطلب...
چگونه برای بی صدا کردن ماینر از فن حلزونی و پانل روکشدار کچی ( کناف) استفاده نماییم؟ 9 دی 1399 5452

در این روش ماینر توسط یک یا دو عدد فن سانتریفیوژ که هوای آن ها توسط یک باکس با پانل روکش دار کچی ( کناف) به داخل ماینر ومنبع تغذیه ماینر هدایت میشود بی صدا و خنک میشود.

ادامه مطلب...
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×